Treasure Hunt nasıl oynanır?

board.gif

Türkçesi Hazina Avı anlamına gelen Treasure Hunt oyununda size tek gereken şanstır.Eğer altın bulursanız 1 puan, kırmızı altın bulursanız 25 puan, yeşil altın bulursanız 100 puan kazanırsınız.Oyun sonunda kaç puan toplanmışsa iki tarafta toplanınan puan kadar coins kazanır. Eğer bir kırmızı altın veya yeşil altın bulursanız onu kazmak için onun etrafında iki kullanıcınında iki sıra kazması gerekmektedir. Benim önerim 1 sıra atlayarak her sırayı gezin ve altınları bulun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu oyunu bende çok seviyom hatta dün bana 2 tane mavili bişi çıktı

Adsız dedi ki...

merhaba ben edirnenin karakalpakısıyım.Oyunu o kadar iyi anlattınız ki tek okuyuşta anladım majesteleri.Sana güvenimiz sonsuzdur bojan krikic hazretleri.ben edirnenin karakalpaklıınyım sen beni tanırsın.Sen söyle aşiretimiz yapsın